ICOON_5yrs_23-11-19_BIG_0188_edited.jpg

ZAKELIJK EN FINANCIEEL MEDEWERKER

VOLTIJDS

Functieomschrijving
 

Met je hoofd voor zaken weet jij administratieve taken en financiële verantwoordelijkheden efficiënt aan te pakken. Je bent een baas in Excel. Ook Word en Google Suite kennen voor jou geen geheimen.

Jij schept graag orde in de chaos. Je bent niet vies van de arbeidswetgeving en wat er van personeelsadministratie bij komt kijken. Je verliest nooit een factuur (uit het oog). Je organiseert graag en bent ordelijk. Je zit graag achter een bureau maar je voelt je net zo goed in een bureelcontainer op een festival of zomerbar.

Profiel

  • Master (MA)

  • Academisch (gerichte) bachelor (ABA)

  • Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)

  • Hoger onderwijs van 1 cyclus (HO1C - voorheen korte type)

  • gelijkwaardig door ervaring.

Jobgerelateerde competenties

  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)

  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)

  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen

  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren

Persoonsgebonden competenties

  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

  • Creatief denken (Inventiviteit)

  • Regels en afspraken nakomen

  • Zin voor nauwkeurigheid hebben

  • Zelfstandig werken

  • Resultaatgerichtheid

  • Klantgerichtheid

  • Contactvaardig zijn

  • Omgaan met stress

  • Leervermogen hebben

  • Samenwerken als hecht team

  • Plannen (= ordenen)

Is deze vacature jou op het lijf geschreven?

Stel je kandidaat en stuur jouw CV en motivatiebrief voor 21 februari naar hello@luckylemon.be