ZAKELIJK EN FINANCIEEL MEDEWERKER
VOLTIJDS
Functieomschrijving
Met je hoofd voor zaken weet jij administratieve taken en financiële verantwoordelijkheden efficiënt aan te pakken.
Je bent een meester in Excel en schept graag orde in de chaos. Je hebt kennis van de arbeidswetgeving en interesse in personeelsadministratie. Je verliest nooit facturen uit het oog, organiseert graag en bent ordelijk. Pluspunten als je je zowel thuis voelt achter je bureau maar evengoed in een bureelcontainter op een festival.
Profiel
-
Academisch (gerichte) bachelor (ABA)
-
Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
-
Master (MA)
-
Hoger onderwijs van 1 cyclus (HO1C - voorheen korte type)
-
gelijkwaardig door ervaring.
Jobgerelateerde competenties
-
Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
-
Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
-
De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
Het financieringsplan opstellen -
De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
Persoonsgebonden competenties
-
Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
-
Creatief denken (Inventiviteit)
-
Regels en afspraken nakomen
-
Zin voor nauwkeurigheid hebben
-
Zelfstandig werken
-
Resultaatgerichtheid
-
Klantgerichtheid
-
Contactvaardig zijn
-
Omgaan met stress
-
Leervermogen hebben
-
Samenwerken als hecht team
-
Plannen (= ordenen)
Is deze vacature jou op het lijf geschreven?
Stel je kandidaat en stuur jouw CV en motivatiebrief voor 26 november naar hello@luckylemon.be